Din IP

Bad,förlovning och handboll.

Nu har det gått i ett här.Igår så var vi med släkten och badade i Örebros äventyrsbad och det var trevligt.Så var det Mindys första besök i en simhall.Och hon tyckte om det och efter så var hon trött så hon somnade bums i bilen.Hon vaknade inte när vi åt på Mc Donalds utan hon hade det skönt när vi andra åt.Var även en sväng hos en kompis och fikade igår så hämtade jag ljus och smink som jag hade beställt.Så fick Linus leka av sig med hennes hundar.Hon har två tikar av samma ras som vi har.Så Linus trivdes och var helt slut när vi kom hem..

Idag så sov vi länge och det var riktigt skönt.Så vart det lite frukost så dök Sandra och Mårten upp.Nisse och Mårten skulle fortsätta i garaget.Då fick vi också reda på att dom hade förlovat sig,så ett stort grattis på er..Sen var det dags för mig och Mindy och Sandra att fara in till stan och titta på handboll.Alex skulle spela hemma och dom mötte Tumba som dom slog på bortaplan förra helgen.Då gjorde Alex åtta mål och idag så satte hon fem mål i nätet.Men tyvärr så förlorade dom matchen.Dom förlorade med en boll,men vet att dom kan bättre.Idag fick dom inte igång försvaret och det var för mycket en och en istället för att spela sig fram till avslut.När allt det här klaffar så är dom så jädrans bra och det hade behövts idag...

Ikväll vart det att titta på dansbandskampen och jag är nöjd med att Play Tones tog hem segern...Och nu har jag suttit vid datorn ett tag och Nisse sover barna tittar på teven.Imorgon blir det att åka och köpa julklappar.Vi ska sticka tidigt på morgonen.Har inte köpt en enda en än,så ja man kan säga att jag är sent ute...

Go natt på er....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0