Din IP

Barnvakt.

 Idag har jag haft lilla Mindy här för hennes pappa skulle spela fotboll i Borensberg.Då ville Sandra följa med och titta även Alex var med plus Johanna och Rosanna.Per spelade också men Jennifer kunde inte vara med och titta för hon jobbade.Vi åkte in till tio Nisse och jag och hämtade den lilla,sen åkte vi till Väderstad och hälsade på Lee.Handlade lite på Östenssons sen hemfärd.Hemma så gav jag Mindy lite pure Kyckling med pasta och det tyckte hon om.Så lekte Linda lite med henne så hon vart trött,så då vart det välling innan det var dags för tuppluren på eftermiddagen.Hon sov i nästan tre timmar  ,när hon vaknade så var det dags för torr blöja.Så var hon hungrig så på med välling igen.Så dök mamma och pappa upp så då vart det fika innan dom tog med sig den lilla hem. 

Har inte fått mycket gjort idag men det kommer ju en ny dag imorgon.Imorgon blir det en sväng till min mormor i Motala för en fika.

Igår så var jag inne i Motala och lämmnade Alex för hon skulle va med Johanna.Så tog jag med Linda hem som sovit hos sin syster för hon var på krogen kvällen innan.Var ju inte så roligt väder att köra bil i igår,men det gick  bra.Skönt att det blir vanliga dagar imorgon för man vet ju varken in eller ut vad det är för dag.Nu är det bara Nyårsafton som man har kvar.........

Skickar en hälsning till Jonny och Lotta,börjar sakna er nu.Kram på er............

Skickar en hälsning till Börje och Gunilla och tack för korten.Hoppas ni har haft   det bra i Tenneriffa och snart är det väl henresa för er.Ska vi försäka att ta en dag och ses eller kanske en sväng med husbilarna.

Go kväll på er !!!!!!!!!!! 


Kommentarer
Postat av: Jonny & Lotta

Hej på er, vi saknar er med. Blir inte bättre av det dåliga vädret.

Kram

2009-12-28 @ 11:50:12
Postat av: Åse

Vi får hoppas att ni får bra väder snart.Det är ju fan att åka så långt så kan inte vädret vara bra.....



Kram

2009-12-28 @ 13:41:40
URL: http://aseaseblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0