Din IP

Bilder från när vi firade Nisse och var hos Jonny och Lotta i Oxelösund.


Kommentarer
Postat av: Jonny.

Vad är det Lotta håller på med, påminner om något trassligt. Var det Kurre som ruskade livet ur nystanet? Hua hua att hamna i dom käftarna.

2009-12-06 @ 17:52:03
Postat av: Åse

Ja det var rara söta Kurre som varit i farten...Dom käftarna skulle inte jag heller vilja hamna i..

2009-12-06 @ 19:46:34
URL: http://aseaseblogg.seblogg.se
Postat av: Marie

Skulle just fråga samma... Varför hålla på med Trassel när de hade så trevligt sällskap???

2009-12-06 @ 20:13:33
URL: http://zupermom.bloggplatsen.se
Postat av: Lotta

Tänk så det kan bli en hund sätter tänderna i något.

Bara Trassel av alltihop!

Vilken mysig middag ni verkade ha, nu blir jag sugen på julmat. I morgon ska jag rulla köttbullar, det måste jag ha med i husbilen och Jonny ska någon dag i veckan göra ett par Jansson, en att ta med och sedan har barnen beställt en. Resten kan vi köpa, behöver inga måsten på trippen, lite julpynt i miniformat är införskaffat till husbilen:-)

2009-12-06 @ 21:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0