Din IP

Fem grader kallt i dag.

Idag var det kallt ute så nu kanske vintern kommer.Igår var jag inne hos Sandra och höll henne sällskap när Alex tränade.Mårten tränade också fast han åker till Motala och kör fotboll.Alex ska spela match i morgonkväll kl halvåtta,säger bara att tur det är dom som har hemmamatch.Annars hade dom varit hemma sent.....Skulle vara roligt om ni knipper två poäng av Göksten,är dags för och vinna en match snart.

Idag ska jag ägna dagen åt hemmet för på lördag får vi gäster..Då ska vi ha lite julmat och smått och gott,längtar faktiskt efter julmat nu så det ska smaka bra.Ikväll kl sex är vi bjudna till Sandra och Mårten på middag,och Jennifer och Per kommer också.

Fortfarande ont i armen efter sprutan och idag ska Jennifer och Per ta den,får man se hur dom mår efter.Men det känns rätt så skönt att ta den,eftersom jag har varit så vellig hur jag skulle göra.Men beslutet var lätt när man tänkte på Mindy.

Nu har jag fått i mig kaffet och pepparkakan så det är väl bara att köra igång så man kommer nån vart.Visst är det bra frukost man petar i sig"pepparkaka"men den slinker ner så lätt så kanske jag blir lite snäll också.Har så svårt att få i mig macka på morgonen.Lättare när klockan blir nio tio då har jag hunnit bli hungrig...

Ha en bra dag..... 

Kommentarer
Postat av: Anna

Då ses vi på läktaren ;) Vore ju kanon med två poäng, det är de värda

2009-12-02 @ 09:51:25
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Annas
Postat av: Åse

Det gör vi Anna,ses

2009-12-02 @ 09:52:29
URL: http://aseaseblogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0