Din IP

Här snöar det.

Då har snön kommit så då får man nog lite julstämmning snart.Har varit inne i Vadstena och lämnat volvon hos  Glas Olle.Vi ska byta framruta för vi har fått stenskott och det vart en rejäl spricka.Förra året bytte vi på chryslern efter ett stenskott också även husbilen bytte vi ruta på med.Så det är vanligt med stenskott på rutorna här.Vet inte om det beror på den som kör eller om det bara är otur.

Igår så var det fullt hus här hemma,Jennifer kom en sväng och hälsade på så kom även Sandra och Mårten å så lilla gosingen.Jennifer hade varit hos tandläkaren så då fick hon lite hemlängtan och det var trevligt.Så vi var många till middagen det är ju inte så vanligt nu för tiden.Alex åkte med Jennifer in till stan för hon skulle träna på kvällen,sen sov hon hos Sandra.Pratade med Alex på kvällen och då hade hon fått uppdraget som hon fasat för,nämligen att skriva i matchbladet tills dom har hemma matchen mot Tumba på lördag.Men det ska nog gå bra  Alex..

Nisse och Mårten höll på i garaget igår och nu är det inte så mycket kvar.Men det blir bra.. Och gubbarna som har spikat panel på grannens hus är färdiga nu med.Det tog dom fyra veckor men bra vart det,inget vidare väder dom haft när dom har jobbat..Så nu är det faktiskt lite tomt här ,tänk vad fort man vänjer sig att ha folk omkring sig.

Ska väl försäka att få något vettigt gjort idag.Idag blir det fisk till middag men vet inte än om jag ska ha potatis eller potaismos till..Men jag har ju några tmmar på mig att fundera ut det.15.30 fick vi hämta bilen så det får Mårten åka och göra.Jag åker in till stan vid sextiden för Alex skulle ha möte med laget och styrelsen.Och efter det så är det träning till klockan 21.30.Då ska jag vara barnvakt åt den lilla,för Mårten tränar fotboll och Sandra ska göra något med en kompis.Och vara barnvakt är ju inget som man säger nej till.Så kommer dagen att se ut här och i morgon blir det en sväng till Linköping med Linda...

Ha en bra dag.. 

Kommentarer
Postat av: Leena

Ja du stenskott det har vi fått, på vår första nya husbil fick att ett par km från bilhandlaren när vi var på väg hem, kul.

En husbil fick massor av stenskott när vi stod i Motala en natt, parkarb gick runt med en trimmer och smattrade ner hela vår bil, men Motala kommun fick stå för den notan, de var inte glada med det var vi för det blev inte billigt.

Gubben körde hem från Toyota med vår nyinbytta bil som det var bytt framruta på, dagen efter kom ett litet stenskott som blev en stor spricka, var bara att byta, kul



Idag bryr jag mig inte om mat, gubben får fixa själv. Själv ska jag äta julbord med arb.kompisar och ett och annat glas vin kommer slinka ner.

Ha det gott med lilla Mindy;)

2009-12-16 @ 15:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0