Din IP

Kallt i dag.

Man blir ju lite bortskämd när det har vart varmt ute ett tag,då gnällar man när det blir lite kyligare...Annars här  så vill solen titta fram lite men det vills sig inte riktigt.

I morse så åkte jag in till Sandra och var barnvakt till Mindy.Jag kom dit klockan sju,och den lilla vaknade inte förren klockan nio.Så där satt man och väntade och ville inget annat än att hon skulle vakna så man fick gosa lite.Så jag förberede med välling så det var färdigt när hon vaknade,så äntligen vaknade den lilla och när man gick för att hämta henne så var det ett stort leende som mötte en.Så vart det blöjbyte och matning plus lite gostid.Så letade mormor fram lite kläder hon skulle ha på sig,då fick hon ligga och leka lite i sitt babygym.När jag var färdig och skulle gå och klä på henne,då hade hon somnat..Kvart över tio kom Sandra och Mårten hem igen och då var det dags för mig att åka hem.Hon sov fortfarande när jag åkte där i från.

Nu håller jag på att koka kål,ska ha kålpudding till middag idag.Sen blir det att plocka lite plus någon maskin tvätt..För ikväll så blir det en sväng till stan igen,Alex ska träna.......

Igår så var Sandra och jag å tog sprutan mot svinet...Känner av det i armen idag annars så känner jag inte så mycket mer..På torsdag så ska Nisse och Mårten ta sprutan...Sandra känner inget efter sticket...

Ha en bra dag....... 

Kommentarer
Postat av: Jonny

Kände av kylan när jag gick ut med Kurre så inatt finns det nog risk för halka. En fördel med halkan är att då håller man sig allert. Hälsa Grefven att kontakta någon för sin trötthet, inte kul. Vi ska åka runt nästa sommar...

2009-12-01 @ 13:57:46
Postat av: Åse

Han skulle behöva sex veckor ledigt också.Även en resa till Portugal skulle göra honom gott..



Längtar redan till nästa sommar..

2009-12-01 @ 17:40:34
URL: http://aseaseblogg.seblogg.se
Postat av: Jonny.

Håller med dig, där är en stor nackdel bland dom positiva. Svårt det där med långledigt som egen företagare, tyvärr. Dubbelt upp om ni kunnat följt med.

2009-12-02 @ 09:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0