Din IP

Måndag morgon.

Då var det måndag igen och närmare julafton kommer vi också.Igår var vi iväg och köpte julklappar,men är inte färdig än.Så det blir en sväng till Motala också..Men vi var tidiga i går så vi slapp lite av trängseln,och det är ju skönt.Men det tjocknar på med folk fort.Väl hemma så ska man bära in allt och slå in paketen också,men det gör jag på onsdagskvällen..Så det blir att fara in till Motala imorgon och då ska jag bli färdig..På kvällen var jag inne och hämtade Alex som hade varit i sporthallen och tittat på matcher.Så jag passade på att titta på pojkar 94 men det var inte en så spännande match.För dom vann enkelt den matchen,och massor av mål vart det med..

Idag blir det en sväng in till stan nu på förmiddagen,ska upp till Sandra en sväng innan hon åker till Linköping tillsammans med min kusin Malin och Mindy.Hon ska ordna sin julklapp till Mårten..Sen är det bara och fara hem och göra lite mat och ta tag i städning så det är färdigt fram till jul.Så ska jag in med Alex till stan i kväll,hon har träning och idag skulle dom vara på korpen och köra lite boxning.Kan vara skönt att göra något annat och inte bara handboll.Så var ju tiden bra idag 18.30 till 20.00.Så då väntar jag på henne så får hon komma hem ikväll.Annars brukar hon sova hos sin syster när det är sen träning.

Fick sms från Jonny och Lotta i morse.Vädret var ju inte så roligt,dom hade regn och det skulle vara dåligt i fyra till fem dar.Så saknade Jonny internet och kontakten med omvärlden.Hoppas ni får bra väder snart och kan njuta av det.Låter ju inte så roligt när man åkt så långt och vädret inte är något vidare...Men efter regn kommer solsken brukar man ju säga..

Ha en bra dag................ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0