Din IP

NyÅr.

Då var det nyårsafton idag då,jag har väldigt lätt att bli lite rörd den här dagen.Många tankar som går tillbaka och då tänker jag på ögonblicket lilla Mindy föddes.Vi Var på semester när vi fick samtalet som man väntat på ett tag,nämligen att vi hade blivit mormor och morfar en känsla som inte går att beskriva.Så har dom två äldsta flyttat hemifrån,nåt som dom gjorde i början av året.Och det är också en stor omställning men nu har man vant sig.Så ja! år 2009 har varit bra..

Igår var det en lugn dag hände inte mycket.Tvättade i stort sett hela dagen så nu är man ifatt med det.Har varit inne i stan Nisse och jag,var tvugna att gå till glasbanken och handla på Östenssons.När vi kom hem så rörde Nisse ihop skagenröran som vi ska ha till förrätten.Ska själv steka köttet lite senare.Vi var bjudna till min kusin i Motala men tackade nej,kännde att det kunde vara skönt att bara vara hemma.Så vi ska fira med Sandra och Mårten å Lilla Mindy.Sen ska Linda vara hemma också,hon ska hämta Alex inatt som firar nyår i Vadstena med tjejerna...Linda kör ju gärna brukar ju vara så när man inte har haft körkort så länge.Imorgon kommer dagen bli lugn har inget inplanerat och vill inte ha det utan bara ligga i soffan och titta på någon bra film och njuta....

Nu önkar jag alla våra släktingar och vänner ETT GOTT NYTT ÅR.

 

Kommentarer
Postat av: Marie

Gott nytt år och god fortsättning på er... Kramar...

2010-01-01 @ 22:07:58
URL: http://zupermom.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Tack desamma Marie! så ses vi om en vecka.Kram

2010-01-01 @ 22:28:58
URL: http://sandrioooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0