Din IP

Vad menar dom med detta styrelsen vad för sjukdom lider dom av kan det vara BOTBART ?

Du har tidigare fått ett antal varningar avseende olämpligt uppträdande genom inlägg i Husbilsklubben.se forum samt även varit modererad och avstängd.Eftersom du inte beaktar klubbens Forumregler och Stadgar har styrelsen beslutat att omedelbart avstänga Dig från Husbilsklubben.se webbplats fram till årsmtet. Husbilsklubben.se intentioner är att skapa ett informativt och vänligt forum.Skitsnack det ända ni gör är att utrota oss som försöker få klubben demokratisk och inte som nu demon-kratisk ni är så jävla rädda att förlora makten fattar bara inte varför......... ska vi behöva vänta ut er och låta tiden göra sitt ......

 övriga medlemmar upplever att du sprider dålig stämning på webbplatsen. Vi har fått ett antal e-postmeddelanden om samt rapporteringar av inlägg som du har gjort

 Och vilka är övriga ????dom enda som gastar är ju proffstyckarana som inte är värda skiten under skorna gnälliga människor som är bittra över att deras liv inte blev bättre det verkar mest som att dom siktar på att få sitta i styrelsen såna krakar förtjänar varann dom hade gjort sig kanon under Saddams regim fan trot med såna kompisar .

Har du synpunkter på denna åtgärd kan du kontakta oss via e-post [email protected] (Ej telefon)funkar inte deras telefon eller är den farlig tro

Jag har kontaktat dom säkert 10 gånger än så länge fler ska det bli, den jävla knappen funkar bara när alzhimern har lugnat ner sig då kommer dom ihåg vad dom skulle ha den till.........

Så efter 2 brev till Janne Ekan och inget svar så tar vi väl det här istället så får väl alla läsa vad jag ville ha sagt.


Hej Janne har varit lite upptagen med annat .Du råkar inte veta varför Happy och har blivit utsparkade  för, För vi förstår inte det själva.

1.Vi startade ingen av trådarna

2 vi svarade i trådarna men det gjorde även du vi skrev inget kränkande.

3 Vi vill gärna behandlas på samma sätt som övriga forum medlemmar så då borde väl Gunnar som inte var så trevlig i några kommentarer plus ett par till vara modererade för jag vill ju ogärna tro att vi blev särbehandlade även om avstängningen visar så.

 För egen del kan jag inte se något skäl för avstängning känns bara som  en chans till ett  skäl att få stänga av oss och varför fram till årsmötet då jag har betalt in hundringen redan (fredags) och då jag har tänkt att gå på årsmötet och rösta i full demokratisk ordning som alla andra så då får ni vänligen låta mig få reda på när, var, hur, har någon tänkt så långt eller räknade alla bara med att slippa mig genom att stänga av oss tyvärr så blir det inte så.

 Du kan ju givetvis inte känna till allt men kanske vet du vad som gjorde att vi blev avstängda vilka fraser var värst så att vi får en chans att bemöta dessa hemska ???? anklagelser för vi var väl inte allena när det skrevs i helgen och rätta mig gärna det är väl ett diskussionsforum som även är lagt i något som kallas formalia som man inte måste läsa i om man inte verkligen vill ha något att klaga på och ondgöra sig över det var väl därför det kom till och detta med dålig stämning  alla har väl rätt att bemöta felaktiga uppgifter även dom som kommer från ryggdunkarna eller hur Janne.

Skrev detta i lugn och ro utan ilska.

MVh Greven/Nisse


Kommentarer
Postat av: Jonny

Hej Grefven.

Du och jag lider av vad man kan kalla: Stolthet, vad man står för, vad man gör mot andra, hur man vill bli behandland. Kanske för stora ord, vad vet man/kvinna/dam? Att gömma sig bakom ett skjolstyg kanske passar en del i en klubb, vad vet jag. Att börja babbla om sin barndomstid, är det vuxet? vad vet jag. Vad vet dom om min barndom, dom skulle bara veta, men skulle Aldrig lägga ut den på INTERNET, vad vet jag? Barnsligt kanske. Hur Fu(l)la vuxna människor kan ställa sig bakom ett fåtal idioter kan inte varken du eller jag förklara, bara beklaga, men så tycker dom att den demokratiska ordningen ska gå till. Vilka sade: jag lydde bara order? Vilken dom har dom fått av eftervärlden, kan någon förneka likheten hur en ideel föreningen driver sin klubb, och om dom finns (undantaget paret E & H) kom med synpunkter, gärna i nyktert tillstånd.

Hälsningar ifrån en skitfull Jonny som håller på att regna bort, bort mot sagostaden Bosch-ås....rap



Heil ja va då, kan sluta på.......

2009-12-31 @ 04:54:56
Postat av: Grefven

Ha ha på dig Jonny Hoppas du och Lotta får en någorlunda Gott nytt år där nere utan allt för mycket regn he he, hos oss har det inte regnat alls

knappt sedan ni åkte så det börjar bli torrt på åkrarna



// Grefven



Och stoltheten att välja själv hur människor behandlar mig och andra den tar ingen ifrån mig helt rätt Jonny .........

2009-12-31 @ 08:38:37
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: ellinor

gott nytt år:))

2009-12-31 @ 09:27:10
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0