Din IP

Carola Invincible.

http://www.youtube.com/watch?v=8esSbE_3hsg&feature=related

Kommentarer
Postat av: Leena

Har faktiskt lite svårt för henne, även om mycket det hon sjunger är bra.

Hon sjönk betydligt för mig då jag för många år sedan hörde henne i tungomål skrika/vråla i Livets ord(ja jag var inte där utan det var på radion jag hörde det).

Lät inte kul, för mig känns hon falsk. Men det är vad jag tycket o alla tycker inte lika.



Lyssnar hellre än ser henne.



Tjille vippen

2009-11-04 @ 14:18:39
Postat av: Åse

Jag håller med dig där Leena!Men tycker hon har en bra röst,men som sagt det är ju ännu bättre om man slipper att se henne.Jag hörde det där på radion och det lätt inte som hon.Men det säger ju inte lite när det är livets ord.....Jag tror inte hon är så pryd som hon vill utstråla................

2009-11-04 @ 14:38:07
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Ann-Charlotte Högbom

Hon sjunger rätt så bra, men skriker ibland lite för mycket. Hon känns inte äkta, tror att jag såg nåt tungomålstalande med henne och pastorn Ekman På TV en gång. Sen läsa ur bibeln på melodifestivalen, det tackar vi gud, vår herre för.

Hon är bara för mycket.

AMEN.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0