Din IP

Chokerande.

Idag så vart vi fullt påsläppta på Hbk ,man undrar nästan varför.Vet att Gunnar och några fler inget annat än vill bli av med oss.Får man se hur länge det varar den här gången då,sista gången så var det ju inte Grevens fel då var det jag som vart förbannad.Och det resulterade i moderering även ett annat par vart modererade.Undrar just om dom har blivit påsläppta?Eller ännu intressantare! har alla som varit modererade blivit på släppta.

Här hemma pyntas det för fullt jag har fått hjälp av Sandra.Mårten är och hjälper Nisse att snickra i garaget..Ikväll är det idol så det blir väl ett öga på dumburken mens man far runt å fixar och donar.Ska bli så skönt med sovmorgon i morronbitti.Ska banne mig sova till nio skulle säkert kunna sova till tolv...Imorgon så blir det att åka och titta på match(Alex spelar)i Norrköping.Ska åka med Anna och troligtvis ska Birgitta med också.

Hoppas det gick bra med telefonen mamma;annars får du höra av dig...

Trevlig helg på er............

Kommentarer
Postat av: Marie

Var ju tvungen att gå in och titta nu när ni blivit påsläppta... Och vet du vad??? Det är vi också...



Fick syn på tack knappen och då visste man ju...



Får se hur länge det varar... ler...



Kram...

2009-11-27 @ 21:01:45
URL: http://zupermom.bloggplatsen.se
Postat av: Åse

Grattis Marie! Men det känns lite mysko...

2009-11-27 @ 22:18:15
URL: http://aseaseblogg.seblogg.se
Postat av: Lotta

Ni vet väl att i de lugnaste vattnen.......osv.

2009-11-27 @ 22:41:15
URL: http://anncharlottehogbom.blogg.se/
Postat av: Åse

Vi vet Lotta.........

2009-11-27 @ 23:00:31
URL: http://aseaseblogg.seblogg.se
Postat av: Marie

Tack Åse... Och välkomna tillbaka själva... eller?? ler...



Vi tar dag för dag Lotta... eller timme för timme... eller nått... ler...

2009-11-27 @ 23:39:02
URL: http://zupermom.bloggplatsen.se
Postat av: Jonny

Gud va jag blir avundsjuk, nu kommer alla mina vänner att försvinna in i en sluten värld, där bara dom utvalda får känna av gemenskapen. Varför klev vi av, vill också kunna få chansen att kyssa dom besudlade "liktorns" fötterna. Tror ni mima FD vänner att om jag: lovar och svär att aldrig ifråga sätta hur var Gunnar tänker, piskar min rygg, samtidigt bära törnekrona på min resa, har ett uns av chans att kunna göra comeback. Kommer att sakna er, alla. Hälsa Calle.........snyft snyfffft,



ett försök till lite satir, lycka till nu. Nu ska jag packa matlåda och iväg ut i den stora världen för att jaga HBK,are med min fina mördarmaskin, kram på er.

Jonny.



2009-11-28 @ 05:11:09
Postat av: Leena

Kul läsning redan första kvällen;);)

2009-11-28 @ 23:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0