Din IP

Födelsedag.

Idag så blir gubben 44 år så grattis på dig.Firar honom gör vi imorgon på kvällen.Så svårt att köpa nåt till honom men tror jag fått till det bra i år.Avslöjar vid ett senare tillfälle.Igår var jag i Norrköping och tittade lite alltid trevligt att komma till en annan stad och se lite annat.Alex fixade till sig hos frisören igår så nu är hon inte så ljus längre.Jag tyckte det vart fint men hon kännde sig lite ovan i sin nya hårfärg.På kvällen var jag inne med Alex till stan och träningen efter det så sov hon sin syster.Hemma firade Nisse och jag med att äta lite gott på kvällen.Tänk att man har varit gift i tjugo år,vad tiden går.

Nu sitter jag och tittar på grannarna som sätter panel på sitt hus,eller gubbarna som gör det.De går inte fort för dom men dom hade ju fyra veckor på sig.Jag kan ju tycka att det är lite sent på året för sånt arbete.Själv hade jag nog väntat till vårkanten.Men det händer ju något utanför fönstren här på landet i allafall.Annars brukar det vara lugnt här på Landet.

Alex spelar på lördag hemma dom möter Huddinge,hoppas dom kan ta en seger nu skulle vara roligt.Kanske skulle hon spela med B-laget på söndag.Dom ska till Katerineholm och spela.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0