Din IP

Fortfarande förkyld.

 Här är det låg aktivitet även idag och inte har jag sovit så bra heller.Idag skulle vi ha åkt till min kusin i Motala men står över.Sandra och Mårten ska åka för Johan och lilla Maja skulle komma också.Så får Mindy och Maja träffa varandra,Maja blir ju så stor när man träffar henne med Mindy.Så skulle Annelie och Barbro ha ljus i från partylite som jag ska beställa av Brinka i Borghamn.Så vi får lite ljus och goda dofter in till jul.

Igår vart det inte så mycket gjort gick mest omkring och tyckte synd om mig själv.Nej så illa var det inte men det är svårt att få något gjort när man är hängig.Var inne i stan en sväng på förmiddagen och det var jobbigt nog.Men var tvungen att åka in och ordna lite saker.Sen vart det att gå och skrota här hemma och plocka lite.Så tittade jag på bonde söker fru på kvällen.Sen satt man vid datorn en stund så var det dags för att gå och lägga sig.Alex sov i stan hos Rebecca inatt för dom har studiedag idag. Nu ska jag ta och gå å sätta på kaffet och se om jag kan bli människa idag.

Jonny och Lotta ett sent grattis på bröllopsdagen.Perfekt att fira när ni far iväg till Portugal.

Ha en bra dag... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0