Din IP

Fredag.

Idag känns det bättre fast snorig fortfarande.Men var fasligt trött när klockan ringde i morse.Igår gick jag och skrotade här hemma hela dagen.Letade mig till sängen några gånger också och det var väl därför som man hade det svårt att somna igår.På kvällen var jag inne med Alex till träningen,efter så var vi och ordnade priser som bestod av godis.Hon och Rebecca skulle ha något för sjundeklassarna idag antar att det är tävlingar.Idag är det sista dagen på praktiken för Alex och på måndag är det vanlig skola igen.Hon har varit borta fem veckor från skolan,fyra veckors praktik sen en veckas lov.

Helt otroligt i handbollen vad skador spelarna har,svårt att få ihop ett lag.Skulle inte vilja vara tränare eller ledare nu.Så har dom ett Sm på hemmaplan med A-flick imorgon.Alex åker till Eskilstuna idag kl tre så spelar dom kl halvåtta,så hon kommer hem sent idag.Skulle vara roligt om dom kunde fixa till en vinst idag,dom behöver det nu efter alla motgångar.Imorgon blir det att åka in och titta på A-flick när dom spelar.Alltid roligt med SM på hemmaplan.

Själv ska jag in till stan och upp till Sandra,ska hämta beställningslapp på ljus.Nisse fick körning till Varberg idag så han ska även till Falkenberg,han har köpt en billyft som han ska ta hem.Magnus ska följa med för han hade köpt något kassaskåp i Jönköping som dom tar med sig på hemvägen.

Ha en bra dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0