Din IP

Fredag

Fredag och helg igen,det är inte så dumt.Igår fick jag lite gjort här hemma var så illa tvungen för ikväll så får vi främmande.Jag har bara dammsugningen kvar och åka å handla.Det  blir kött och grekisk sallad ikväll,smidigt att göra ..Igår så fyllde gubben, och jag Linda och Alex hade köpt en ny stol att ha vid datorn.Och det var uppskattat nu ska han bara skruva ihop den för det kan inte jag.Sandra och Mårten å Mindy var här en stund på kvällen igår.Dom hade köpt en bra grej att massera axlar   och nacke med.Jennifer jobbade till kvällen igår så dom kommer ikväll så har dom med sig min mormor och jag tror att min mamma och Lasse kommer också.

Här utbröt det panik för en stund sen,fick avbryta skrivandet.Linda och Alex kom in och skriker att dom missade bussen,så det var bara att slänga sig i bilen och åka till Rogslösa med dom.Vi hann och nu sitter dom på bussen på väg till skolan.

Så är det lördag imorgon,då far Nisse och jag till Göteborg där vi har tagit en hotellnatt.Det är våran tjugo års present ska bli skönt.Men missar ju matchen som Alex har hemma, men hoppas att ni vinner imorgon sen att ni har roligt på kvällen när ni har lagfesten.

Ha en bra dag....

Kommentarer
Postat av: Zupermom

välkomna ner till Bästkusten... Har beställt fint väder åt er när ni går på stan och shoppar...



KRAM!!!!

2009-11-20 @ 10:54:16
Postat av: Pappa.

Blir inte avundsjuk på vätkusten, bara regn o blåst denna årstid. Hotellet har säkert problem med strömmen i blåsten, ingen kall öl, dåligt med bubblor i jaccuzzin men det får väl Nisse fixa efter all kall vattenskadad mat. Ni får ha en JÄTTETREVLIG weekend i "Götet". Hälsa roddbåten om ni springer på`n

2009-11-20 @ 17:25:34
URL: http://anncharlottehogbom.blogg.se/
Postat av: Leena

Även om Pappa här ovan ääär lite avundsjuk så tror jag att maten är varm o ölen kall dit Ni ska.

Sen kan man ju undra om inte bästkusten är värstkusten i fråga om vädret?

säger en från Solkusten.



Få en jättetrevlig helg

2009-11-20 @ 19:27:54
Postat av: Jonny.

Ojdå, efter en veckas jobb ok, men jag borde veta vilka som är mina barn, sorry Nisse, men adoption är inte aktuellt. Ibland ska man hålla sig från tangentbordet, bäst så. Men hur som haver, NI ska ha en riktigt trevlig helg på blötkusten ;-)



Jonny.

2009-11-20 @ 19:37:39
URL: http://anncharlottehogbom.blogg.se/
Postat av: grefven

Det är inte så hemskt på västkusten som det låter ha ha men ja e inte bitter .......trevliga göteborgare mm ....Nu ska du inte vara ängslig för mig för jag klarar av att svart e vitt och inte samma färg klarar du den rebusen tills nästa gång vi möts så bjur jag på en öl .......... vill du ha den kall immig med frost på glaset jabbadabba do vad mums filibabba .....



ja e int bitter ha ha fast vi kanske inte ses förrän efter jul ju .du kommer ha en trevlig helg vetja på måndag är det ju din dag ......ha de gott i helgen alla läsare



// Grefven

2009-11-20 @ 21:34:31
URL: http://aseaseblogg.seblogg.se
Postat av: Calle

Och jag som ska åka åt andra hållet.....

Åker till Katrineholm i morgon bitti.

Jag vinkar och blinkar med ljuset om vi möts.

2009-11-20 @ 23:28:36
Postat av: Åse

Trevligt att få möta dig på vägen,vi ska hålla ögonen uppe.Blinka ordentligt vi är rätt så blinda ibland...

2009-11-21 @ 08:35:43
URL: http://aseaseblogg.seblogg.se
Postat av: Jonny.

Jaha ja, så var det med den vätkust resan. Lång näsa vet jag nu vad det är. Här går man ut med hunden och på väg hem så ser man något jag känner igen sen tidigare................ja vadå, jo en Burstner kommer farandes.....hur vi ska fixa till ett bubbelbad Nisse vet inte jag men det får vi ordna framåt natten.........

2009-11-21 @ 12:39:28
URL: http://anncharlottehogbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0