Din IP

God morgon.

Mörrn på er alla,här regnar det och är tråkigt väder som vanligt.Helgen har gått fort det gör den när man har trevligt.I fredags så var släkten hemma på middag och det var trevligt.På lördagsmorgon så for vi iväg till Göteborg eller?nej det gjorde vi inte,det vart Oxelösund ...Där jag tror att vi lyckades att överaska Jonny som fyller 50,men den rätta dagen så är dom i Portugal och njuter.Jonny  ringde när vi var på väg och då var vi ju tvungna att sno ihop en liten lögn om planerna i Göteborg.Så ringde Lotta och hörde hur långt vi hade kommit,och då var vi i Kolmårdsbacken.Han började att misstänka att nåt var på gång då.När vi var framme så var den första vi såg när vi körde upp Jonny,han hade varit på promenad med Kurre.Tror han vart glad åt besöket.  

Lotta och jag for ner till stan där jag hittade lite kläder att shoppa.Sen tillbaka till dom för en fika och smörgås.Så for vi in till Nyköping där det vart lite handlat också.Väl hemma hos dom igen så vart det god middag,så var deras yngsta dotter Lisa med och åt.Trevligt att få träffa henne.Senare på kvällen så dök deras äldsta dotter Celie upp.Hon kom förbi och hälsade på när hon slutat att jobba så fick hon lite mat i magen.Så nu har vi träffat deras barn,Jesper träffade vi förra gången vi var där.Trevliga ungar ni har...Sen vart det prat och några glas vin in på småtimmarna.Vi hade husbilen med oss så vi sov i den ,och vi sov länge på morgonen.

Söndagsmorgon så vart det frukost och lite prat så var det dags för oss att packa ihop och åka hem.Nisse och Mårten skulle hålla på i Garget så han ville hem och jobba.Igår så körde jag husbilen hem,Nisse började att köra en bit så bytte vi.Var förbi sporthallen och lämnade pengar till Alex som skulle spela i Katerineholm.Och då vart jag så sugen att följa med och titta på matchen.Så när vi kom hem så ringde jag och kollade om det fanns plats på bussen,och det gjorde det.Så in till Vadstena så for jag till Katerineholm.

Matcherna i helgen gick bra dom vann bägge.Den mot Huddinge på lördagen såg jag inte men Alex gjorde fem mål ...Och igår så vart det tre mål..Men hem åkte vi med Marita för dom åkte bil och då var vi hemma tidigare.Så helgen har gått fort och jag känner nästan att man behövt en dag till för att sova..........

Tack Jonny och Lotta för en trevlig lördag så får ni ha det så skönt i Portugal...

Ha en bra dag.  

Kommentarer
Postat av: Lotta

TACK. för trevligt besök.

Altid lika kul att få träffa er.

Grattis till klubbens match.

Kram på er.

2009-11-23 @ 09:23:18
URL: http://anncharlottehogbom.blogg.se/
Postat av: Grefven/Admin........eller lilla jag, Jonny.

Alltid roligt med er, t.om Celie blev förvånad av Admi......eh Grefvens kvickhet i kommentarer. Ni kommer att få igen när ni minst anar det. Snyltgäster i kanske sex veckor, dä du Åse, vi som inga pengar har eller lägger ut på våra barn (ny motor a 20 000), så därför är jag avundsjuk på GunneboBaggen, hua hua. Ha det gott, tills nästa möte.............14/12 ;-)

2009-11-24 @ 02:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0