Din IP

God morgon alla glada.

Så hurtig jag lät då,men är inte så trött och seg idag.Igår var man i stan både förmiddag och eftermiddagen,var även inne en svång på kvällen också.Nisse var och fick massage igår på eftermiddagen i Motala.Så då följde   jag med och gick upp till Jennifer.Per tog hand om Linus så Jennifer och jag gick ner till stan en sväng,hon har ju så långt dit.Bara att gå utanför dörren så är man där.Lite handlat vart det,en sockerkaksform till Jennifer så jag kunde få något gott till fikat.Så kom far tillbaka och det vart fika så var han också och tittade runt lite i stan.

Väl hemma så vart det att titta på Ullared sen var det dags att åka in till stan och hämta Alex som tränat.Hon tog sprutan mot svinet igår så hon var svullen på armen och snorig.Så idag ska hon vara hemma känner sig hängig och trött.Linda ska ta idag får man se hur hon mår efter den.Bytte bil med Sandra så dom har mersan nu,dom ska till Jossan och Johan på middag ikväll och då ska dom lämna tillbaka vaggan som dom fick låna av dom.Så har Mårten fotbollsträning i Motala tillsammans med Johan och Micke.Han har börjat att träna med Vallerstad och tycker att det är roligt,får vi se om Jennifer och Sandra börjar med sen.Tror dom är lite sugna på det så med lite övertalning så kan dom nog vara med dom också.

Väl hemma så tittade jag på grannfejden,det kan man ju inte missa.Sen vart det sängen och jag sov riktigt bra i natt.Och nu så sitter man här igen,har redan varit och hämtat tidningen.Men det var inget roligt väder  ute,regn och det har vi ju inte fått något innan.

Ha en bra dag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0