Din IP

Hur lågt kan folk sjunka.

Det kan man fråga sig!tydligen jävligt lågt...Skriv under med era egna namn eller nick nästa gång.Har mina aningar om vem det kan vara,kom att tänka på det paret när jag skulle sätta mig här hemma och sticka.Jävla nystan som hade trasslat ihop sig och man började att försäka att få någon rättsida på det,men det vart bara trassel av det..

Det är ju en sak om ni håller på hos oss som det gäller,nej !!det är inte rätt att använda andras namn och skriva under med.Men när ni ger er på Jonnys och Lottas barn,som är helt underbara då är det bara för mycket.Hur mår ni egentligen?inte så bra förstår jag.

Tänk vad mycket som kan hända när man går med i en husbilsklubb,har varit och är med i många andra klubbar men aldrig varit med om det man vart nu.Det förvånar mig att HBK kan köra över medlemmar som dom gör utan att folk regerar.Jo det gör dom ju!men då är det bättre att stänga av dom...Ni har verkligen en underbar syn på demokrati...Men slänger man ut dom som ifrågasätter saker och ting då har man inga problem.Men det sprids som en löpeld hur ni beter er men det bryr ju inte ni er om.För ni har ju er underbara TA BORT KNAPP..Frågan är hur ni ska göra när ni är ute och åker med husbilen och någon ifrågasätter nåt,ska ni springa och hämta datorn och trycka desperat på knappen.Då kommer ni märka att personen inte försvinner och hur ska ni göra?????

HBK är en bra klubb med bra upplägg,men tyvärr är styrelsen helt kass.Finns än som är alla tiders till man och som säkert vågar stå för sin åsikter men resten borde bytas ut.Då ska vi inte tala om valberedningen!!bara en massa trassel..


///Åse Grevinnan.. 

Kommentarer
Postat av: Jonny

Hej och tack för senast. Man ska inte bry sig om fega/ynkliga/patetiska människor som det finns en hel drös av i en Husbilsklubb som börjar på H och slutar på K. Dagen kommer när jag står öga mot öga med en del av dom, och den dagen ser jag fram emot. Någon ligger kvar, en kommer att gå vidare, spännande att få uppleva hur det slutar. Må så bra nu Grefven & Grevinnan, ni är äkta varor, nu skiter vi i kopiorna för denna gång.

2009-11-23 @ 18:24:45
URL: http://anncharlottehogbom.blogg.se/
Postat av: Jonny

Ja du Åse om Glocalnet är lågt. Så vet jag inte vad detta var, ett riktigt lågvatten.

2009-11-23 @ 23:23:49
URL: http://anncharlottehogbom.blogg.se/
Postat av: Åse

Håller med dig Jonny........

2009-11-24 @ 06:31:30
URL: http://aseaseblogg.seblogg.se
Postat av: Lotta

Ja du Åse så här lätt är det att vara schizofren.

Är det Jonny som länkar till Lottas blogg?

Det är jag som skrivit det, men glömt bocka ur kom ihåg mig.

//Lotta

2009-11-24 @ 09:43:16
Postat av: Jennifer Johansson

Och dom ska kallas för vuxna människor?

2009-11-24 @ 22:30:52
Postat av: Åse

Håller med dig Jennifer!Du ska veta Jennifer att många av dom är sextio plus lite till.Då förstår du hur illa det är ställt..

2009-11-24 @ 23:09:13
URL: http://aseaseblogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0