Din IP

Julstämmning.

Ska man försäka  och få här hemma idag.Men visst är det en speciel känsla när man tänder alla stakar och får igång belysningen ute.Ska in till stan en sväng också...

Igår var jag inne i stan på kvällen och det var trevligt och jag lyckades att hålla i plånboken.Vi avslutade kvällen med en fika hos Sandra sen åkte jag och hämtade Alex.Hon ska spela imorgon,dom har match i Norrköping kl fyra och vi är några mammor som tänkt oss dit för att titta.

I morse ville jag bara vända mig och somna om när klockan hade ringt,var väldigt svårt att komma upp.Men det gick till slut och nu sitter man här med en kopp kaffe.Det regnar i allafall inte idag och det är ju trevligt,för regn har vi ju fått så det räcker...

Ha en bra dag........ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0