Din IP

Regn............

Nu är man så trött på allt regnande så man vill nästan att det kommer lite snö istället.Igår på kvällen så var jag inne hos Sandra och tog en fika medans Alex tränade.Så såg jag fram emot onsdagen då man skulle få vara hemma utan att behöva fara iväg....Trodde jag! Alex skulle ha utvecklingssamtal på Platen i Motala så då är det bara att åka dit.Det blir aldrig som man vill....

Igår skulle Linda klippa och färga håret,men det gick ju så där bra som det kan ibland.Vi hade totalt missuppfattat varandra så hon gick till fel frisörssalong.Så det slutade med att hon fick åka hem utan att göra nåt,men på torsdag så blir det av.Nu vet hon vart hon ska...

Idag ska jag ta och titta över alla julsaker,för på fredag så är det dags för allt att komma på plats.Sen är det dags att börja att fundera på det här med julklappar,eftersom jag alltid är ute i sista minuten så är det bäst att börja fundera nu vad man ska köpa..

Ska försäka att få lite gjort innan det är dags att fara iväg till Motala,ska lämna Linus hos Sandra med innan.Men ikväll blir det lugnt i allafall,ingen träning ikväll utan man kan titta på Bonde söker fru........

Ha en bra dag.... 

Kommentarer
Postat av: Leena

Visst är det så att ibland blir det inte som man vill, jag hade själv tänkt mig en lugn o skön onsdag, sovmorgon långt fram emot förmiddagen o sedan bara släppa omkring o nysa bort förskylningen. Men inte blev det så jo sovmorgon fick jag, ska inte säga när jag gick upp, men är värre än barna mina i allafall är jag. Sedan blev det att raskt akut ta sig till jobbet för att fixa en del som inte kan vänta tills fredag då jag arbetar igen, sedan var ju hela eftermiddagen förstörd. Nu som först kan jag ta det lugnt o det tänker jag, sitta framför datorn o glo på TV.

Imorgon blir det förberedelser för julstaijling som jag tänker fixa på lördagkväll.

Leena;)

2009-11-25 @ 18:31:17
URL: http://farmorleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0