Din IP

Så har denna dag gått också.

Vädret ute är ju deprimerande jag vill ha lite sol nu.Då är det dags att börja att adventsstäda det är ju inte alla som ska ut och resa så man slipper sånt.Fast samtidigt ser jag framemot advent och se alla ljus.Nåt som behövs så här i mörkret.

Igår så provade jag och tjejerna det här med att gå till tandläkaren som vi har gjort ett antal gånger.Men sista gångerna så har det inte gått så bra,men den här gången så var jag oskyldig.Förra tiden missade vi,eller jag hade helt glömt bort att dom skulle dit.Så dom ringde här och Linda tog det samtalet och fick en ny tid,den tiden var igår så jag åkte in med Alex.Linda var redan i stan,så möttes dom och gick dit och jag åkte och handlade.När jag går inne på Östenssons så gjorde jag ingen brådska för jag trodde det skulle ta minst en timma.Då ringer Alex och säger kom och hämta oss.Är ni redan färdiga säger jag,nej men vi skulle inte vara här förren den sjunde.Så det vart en resa som var helt onödig tänk vad pengar jag sparat om jag var mer noggrann med tider och lappar.

Mårten,Sandra och Mindy var här igår Mårten hjälper Nisse att snickra ute i garaget.Så får jag gosa med den lilla när dom är här.Alex tränade igår så hon sov hos Sandra så hon fick sova lite längre på morgonen.

Idag har jag varit och besiktat bilen,fick två anmärkningar.En på rutan "stenskott" så den ska bytas.Sen fick vi på färdbromsen nåt som Nisse inte var så glad åt.Han tycker det är tråkigt att hålla på med bromsarna,svårt att få det bra.Men nu har han inget val....Linus har varit i Motala med Sandra,Mårten och Mindy så lämnade dom Linus på bad och klippning.Och nu har han kommut hem igen och är så fin så.Har precis ätit lite mat här,det vart pannbiff och potatis.Men själv ville jag ha fisk men det var det ingen annan som ville så då fick jag snällt rätta mig efter dom....Nu ska jag gå och göra det tråkiga nämligen att plocka bort efter middagen.........

Ha en bra dag..............  

Kommentarer
Postat av: Leena

Hej Åse.

Låter ändå som du haft en trevlig dag i allafall.

jag har som vanligt varit på arbetet, som, som vanligt är som i stormens öga. inte nog med det så håller arbetsgivaren på med en omorganisation som rör om allas känslor så det står härliga till, jag är snart spyfärdig på allt.

Lika spyfärdig på andra som "trasslar till sig" på andra sidan, märkligt vad vissa kan kasta upp och ifrån sig.

Ha dé

2009-11-24 @ 18:13:59
Postat av: Åse

Det låter inget vidare bra på din arbetsplats,hoppas det reder ut sig snart.

En del får både göra och skriva vad dom vill,håller helt med dig att man blir spyfärdig på dom.........

2009-11-24 @ 18:26:41
URL: http://aseaseblogg.seblogg.se
Postat av: Marie

Låter som mig och barnen med deras tandläkartider... Är helt hopplös med det där...



Får jag "försöka" länka till din blogg från min blogg??



Kram...

2009-11-24 @ 18:48:38
Postat av: Åse

Går utmärkt!visste inte att du hade en blogg.Den vill jag gärna läsa...Så länka på du..



2009-11-24 @ 19:17:47
URL: http://aseaseblogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0