Din IP

Sjukstuga.

Är det här igen,igår låg jag hela dagen och Alex är dålig också plus att hon har fått utslag.Så det blir att ringa vårdcentralen idag.Jag själv har ont i halsen och är så trött kroppen känns som en cementklump.Ilördags så var jag ,Anna och Birgitta på handboll i Norrköping,matchen slutade lika.Dom gjorde en bra match med tanke på att dom låg under med åtta bollar men slet på bra så det vart lika.Roligt att så många tat sig dit för att se matchen,kunde nästan tro att Vadstena var hemmalaget när vi på läktaren hördes.

Alex var kvar i stan på lite tjejmys i lördags så åkte hon hem med Sandra och Mårten på söndag förmiddag.Linda ,jag och Nisse myste till det lite på lördagskvällen med pizza så vart det dansbandskampen på teven efter det...Av någon lustig anledning så var det bara jag som tittade..

Söndagen när jag vaknade så mådde man skit,upp och åt lite Nisse stekte ägg till frukost.Efter det tog jag täcke och kudde och la mig i soffan där jag låg hela dagen.Så kom Sandra och Mårten och Alex hem,å Alex var ju inte så bra heller och så hade hon fullt med utslag.Sandra hjälpte till här hemma att göra mat och plocka lite..På eftermiddagen så kom Jennifer en sväng,hon jobba till klockan fyra.Per var iväg till Flen och spelade hocky så då passade hon på att åka hem en sväng.Så då vart det adventsfika på kvällen som tjejerna ordnade,kännde mig så trevlig igår när man gick i nattlinne hela dagen.Men så är det ibland när man inte orkar att göra iordning sig.Så mådde man urk så då får man vara slapp....

Nisse och Mårten har jobbat på i garaget hela helgen,förstår inte var Nisse har fått sin energi ifrån.Men vet att han vill bli färdig så han kan använda lyften,och det gör sig ju inte självt.Idag ska vi lämna husbilen på Östgöta camping så ska jag på massage på Floting centret i Motala...

Ha en bra dag.......... 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter inget vidare, du som nyligen var förkyld.

Ta´t lugnt med massagen om du är dålig.

Krya på dig.

Kram

2009-11-30 @ 08:10:16
Postat av: Åse

Ska avbeställa tiden,orkar inte att åka in.

Kram

2009-11-30 @ 08:54:14
URL: http://aseaseblogg.seblogg.se
Postat av: Leena

Krya på dig.

Inget kul att vara sjuk, har precis frisknat till från min förkylning.

Ont i halsen o feber passar inte ihop med massage, bra att du avbeställde tiden.



I morgon tar vi en tur till Norrköping, ska bara hitta nya gardiner till vardagsrummet o julklappsköp blir det oxå.



Vila skönt nu o friskna till snart

Leena;)

2009-11-30 @ 18:30:18
URL: http://farmorleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0