Din IP

Tisdag.

Då var det en ny morgon igen och segt känns det också.Fast igår var det ännu segare,känndes som en bil hade kört över mig.På förmiddagen igår så var jag inne i stan och handlade,var även på apoteket och köpte alvedon.Hade inte en enda huvudvärkstablett hemma och det är lite tjurigt när man får huvudvärk.Tycker det är kanon att dom har släppt icke receptbelagd medecin så man kan få tag på det när apoteket är stängt.Nu kan man ju handla dom sakerna på macken i Vadstena,och dom har ju bättre öppetider än apoteket.Sen väl hemma så var det dags för matlagning,usch vad det suger att hitta på vad man ska äta om dagarna.

Igår eftermiddag så var det en liten tupplur innan det var dags att följa med Nisse in till Motala där han skulle få massage.Perfekt för då kunnde jag åka till både Maxi och Willys och handla,så nu blir det att handla där i några veckor framöver.Så jennifer var med och handlade så fick man träffa henne lite.Väl hemma så vart det att äta lite så var det dags att bänka sig framför teven och titta på Ullared och grannfejden.

Vi hade bara Linda hemma Alex var inne och tränade handboll.Eftersom det var den sena träningen igår så sov hon hos Sandra.Linda har studiedag idag så hon ska följa med Sandra och Mårten och lilla Mindy till Linköping idag.Alex har studiedag på torsdag,hon är inne på sin sista praktikvecka på PM.Idag ska jag försäka att få något gjort här hemma,kan säga stt det är i stort behov av det.

Ha en bra dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0