Din IP

Tisdag.

Vad veckorna rullar på fort,nu är det tisdag igen.Igår på eftermiddagen så var inte vädret allt för roligt.Här regnade det även på kvällen.Igår bytte Nisse stift på mersan så nu startar den som den ska,men troligtvis var det något mer som gick sönder.Men fråga mig inte vad det är är inte så duktig på motorer.Jag bara kör och lämnar felen till min kära make.

Igår var jag inne med Alex i Vadstena och när hon tränade så gick jag upp till Sandra,fast dom är inte hemma.Dom är fortfarande i Askersund hos min bror och kommer hem idag.Tack Helge för hjälpen kan bli så här ibland när vi är flera om nycklarna.Innan jag hä mtade Alex så var jag och handlade,rätt så skönt när dom har öppet till tio.Inte är det så mycket folk att trängas med då.

Tittade på Ullared igår,säger bara vad en del handlar.Tycker vi både gör av med pengar och har många kassar med oss hem.Men det var ju inget mot vad dom i programmet hade.Hon som handlade för 27000kr och hade ett kvitto som var 1.90 långt,de slår inte jag iallafall.Sen tittade jag på Grannfejden,tyckte det var en riktig gnällkäring igår.När man har djur och det mesta av det som grannen har,men ändå stör sig på allt och inte tål hästar.Något som hon hade själv så var hon känslig och till och med allergisk för lukten av djuren.Ja då undrar jag hur man kan ha hästar själv,såg ingen annan grund än att hon var avis på grannen.

Ha en bra dag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0