Din IP

Torsdag

Då var det torsdag igen,tänk vad veckorna går fort.Nu är det inte långt kvar tills det är jul.Så det innebär att man ska nog börja titta efter julklappar snart,men det är lugnt jag brukar vara ute i sista minuten jämnt.Säger varje jul att nästa år ska jag börja tidigt.

Snart ska jag skjutsa in Alex till praktiken på PM,hon har sovmorgon idag.Linda är ledig,så här i huset är det lugnt.Sen blir det hem och plocka lite sen är det dags för mat.Ska även ringa studio 5 och ordna en massagetid till Nisse.Han lider av sina axlar och då brukar det hjälpa med massage några gånger.

Så blir det en sväng in till stan ikväll,Alex tränar.Nu har jag ordnat en sida på facebook och det verkar inte så dummt.Men det tar ett tag innan man lär sig allt.Vädret känns lite bättre idag än vad det var igår.Ingen snö än i allafall.Men har inte varit ute än.

Ha en bra dag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0