Din IP

Ändrade planer!

Det blir bara att åka till Motala å hämta Alex,så stannar vi på Östenssons i Vadstena och handlar det nödvändigaste.Min lilla gubbe ville åka till Jönköping och shoppa lite och det säger man inte nej till.Det är ju inte så ofta han vill,så då är det bäst att hänga på.Så middagsplanerna vart ändrade också,skulle haft potatis och fläskfilegratäng.Men det blir hamburgare och bröd till tjejerna här hemma,så äter vi något i Jönköping.Så fick han en tidig dag idag så då slipper jag dra med Linus för då kan han vara hemma hos husse och senare får Alex ha honom.Men tack ändå Sandra och Mårten för att ni ville vara hundvakt.

Ska ta och ringa och beställa en klipptid till mig,ska både klippa och slinga håret ljust.Nån som har några tips på vad man ska göra??Nu ska jag ta och gå och hänga tvätt,och vet ni vad!idag kan jag hänga ute och det gillar jag.Här har vi strålande solsken så det är rätt så skönt idag.Får vi hoppas att det får hålla i sig.

Ihelgen så blir det ingen husbil heller,men nästa lördag så åker vi och hälsar på Jonny och Lotta i Oxelösund.Ska bli trevligt.....

Vi ses alla glada........ 

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte Högbom

Tack för sällskapet idag, när ni tog er till Linköping istället.

Vi ses nästa helg...

Ni år sååå VÄLKOMNA.

Kram

2009-10-02 @ 20:33:34
URL: http://anncharlottehogbom.blogg.se/
Postat av: Ann-Charlotte Högbom

Tack för sällskapet idag, när ni tog er till Linköping istället.

Vi ses nästa helg...

Ni år sååå VÄLKOMNA.

Kram

2009-10-02 @ 20:35:59
Postat av: Anonym

Blev visst dubbelklick....

2009-10-02 @ 20:36:27
Postat av: Åse

De var en utmärkt ide ni kom med,och det är alltid lika roligt att träffa er.Ser fram emot nästa helg..

2009-10-02 @ 21:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0