Din IP

Badet gick bra!

Då har vi kommit hem och det känns som man har med sig en ny hund hem.Han är så fin men trött,det tar på krafterna för gamal man att bada.När han var och gjorde sig fin så åkte jag hem till Jennifer och tog en fika i min ensamhet.För hon är ju i Turkiet och gottar sig.Men imorgon så blir det vardag för dom med för då startar dom hemfärden.Så stannade jag till i Vadstena på hemvägen å där träffade jag på Sandra och Mårten, dom skulle gå och prova dopklänningen på Mindy.Sen skulle dom gå till min mamma en sväng, hoppas frukten smakade bra,om dom kom ihåg att ge dig den.

Nu ska jag vika tvätt och hänga ut tvätt också sen är det dags för mat.Och idag blir det senapskryddad fiskgratäng och potatismos.Och ikväll blir det att hämta Alex när hon har tränat färdigt å det är kl 21.30.

Go middag på er.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0