Din IP

BIOKVÄLL. .ThIs Is It.

Igår var vi och tittade på MJ The King Of Pop.och den var bra.Tårarna kom några gånger och synd att han inte hann att genomföra konserten.Tror det hade blivit tidernas konsert,det var storslaget.Så underbar han varkade va att jobba tillsammans med.Enormt duktig på det han gör och han vet verkligen hur han ville ha det.Visst var han mager,men tyckte han såg lycklig ut.Tyvärr inte så sjuk som det går rykten om.Hade han inte tagit sakerna han tog för att sova så hade han nog levat idag.Men tivlar på att han hade orkat att genomföra femtio konserter.För det är enormt många,och man kan ju säga att han inte står rätt upp och ner å sjunger bara.Men som sagt!helt klart så är filmen sevärd..

 

Idag ska jag ta och städa av lite här hemma,min kusin och hennes man ska komma en sväng i eftermiddag.Sandra och Mårten å så Alex och en kompis ska åka till Linköping.Dom ska låna Mersan för den har vi vinterdäck på.Linda skulle ha följt med men hon var för trött och ville ha sovmorgon idag.Ikväll har Alex handbollsträning och på lördag så åker dom till Gustavsberg och spelar.Så kommer min dag att se ut idag.Och det är ju torsdag idag så då blir det köttfärssås och spagetti.Visst har jag fantasi men det är ju så gott.

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0