Din IP

En bit avklarad.

Har kommit hem från Motala och det gick bra.Har lärt mig att jag inte är så bra på att läsa av folk.Linda har kört upp idag och hon klarade sig,fast jag trodde att hon hade kuggat.Så jag stod och pratade med Nisse när hon kom tillbaka och jag tyckte av vad jag kunde läsa av vad jag såg,att hon inte hade klarat sig.Så det sa jag till Nisse att det gick inte bra.Så när linda pratat färdigt med trafikskolläraren så ropar jag på henne.Och det första jag säger till henne är-det gick inte så bra eller?och Linda svarar,jo jag klara det.Så nu har hon teorin kvar och det är ju den svåra biten,men hon har ju två månader på sig.Så nu är det bara plugga och plugga som gäller. 

Nu ska jag se till och göra mat och få undan allt efter det.Sen blir det Motala igen för att gå på bio tösera.

Ha en bra dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0