Din IP

Go kväll

Då har man vart i stan en stund och hälsat på Sandra.Skönt att dom bor i Vadstena så man kan passa på att gå upp när Alex tränar.Fick kaffe där så hade jag med mig bullar och chockladbollar.Mindy var glad och jollrade hon är ju så otroligt sött den där lilla skruttan.Och innan jag åkte så somnade hon så skönt i pappas famn.Passade även på att handla och då hejade jag på Karin så jag såg deras nya BMW,kan bara säga vilken bil...

 Det vart en kvällspromenad ner till Borghamn idag också,fast utan hundan.Men det typiska var att jag kom inte långt innan det började regna,men jag pinnade på och fick upp farten riktigt bra där.Och efteråt så känner man sig rätt så nöjd.Idag så satte Nisse ihop bilen så nu rullar den igen.Jag hade den till stan.Men tyvärr så är det något mer som är fel,för det bankar fortfarande men det är bättre.

Go natt ........... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0