Din IP

Go middag!

Då är man hemkommen från stan och bytt bil så man känner sig mer hemtam när man kör.  Det är inget fel på Mårtens bil,men det är alltid skönare och köra sin egen.Så vart det fika hos Sandra för jag hade med mig kanelbullar och chockladbiskiver.Plus att dom hade gjort goda äggmackor.Mindy var fin i sina nya kläder och hon tyckte om att ligga å titta på sitt babygym.Men när vi fikade så vart hon trött så dom små ögonen ramlade snart ner.

Glömde att berätta förrut att när vi åkte till Ullared igår så åkte vi igenom ett redigt snöoväder.Det började efter Ödeshög och slutade när vi kom till Jönköping.Känns lite siså där,vill ju inte ha snö än.Så tur var ju att Nisse la på vinterdäcken på mersan,ibland är det tur att man är ute i god tid.

Nu är det dags för middag och det blir ärtsoppa och pannkakor idag.Jaja!jag vet att det inte är torsdag men jag håller inte så hårt på traditioner.Så det är väl bara att sätta igång för magen skriker...

Ha det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0