Din IP

Go morron!

Igår var jag på handboll,tittade på flickor 93-94 som ska iväg till Stockholm och spela SM i helgen.Och det såg bra ut fast dom förlorade mot Motola.Enda orosmomentet är alla skador på nyckelspelarna.A-laget tog sina första poäng igår och dom var bra hela laget.De dom vinner matchen på är bra målvaktsspel och bra försvarsspel.Dom är riktigt taggade i försvaret och då blir det ju roligare för målvakten också.Extra plus till Ida Simonsson som var riktigt bra igår.För Alex del vart det två mål och tyckte det gick bra för henne plus att hon har blivet bra i försvaret.Sen hade hon en stor blåsa på foten igår som gick sönder under match.Men ändå kämpade hon och spelade mycket.Paus siffrorna var 14-5 till Vadstena och det slutade med 21-14.Bra jobbat tjejer nu får ni ladda om för Tallen borta.........

Själv ska jag ta tag i vardags bestyren så det blir färdigt. Så ska jag in till stan och handla ska ha hem alla tjejerna med repektive och så lilla Mindy förstås på middag ikväll.Så får vi höra Jennifer och Per berätta om sin resa för dom kom hem igår.På eftermiddagen ska jag ta mig ut till husbilen och städa ur det sista.För i morgonbitti så åker vi till Motala och besiktar den.Sen efter så åker vi till Jonny och Lotta i Oxelösund så kommer vi hem framåt kvällen på söndag.Ska bli skönt att komma ut med bilen igen och hoppas det blir några till resor innan busvädret kommer.För det är bra underbart med husbil.Måste nog säga att det bästa vi gjort är när vi bytte husvagn mot husbil...

Nu ska jag ta tag i mitt liv.
Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0