Din IP

Go morron!

Då har vi varit i Ullared och gjort av med pengar.Men är nöjd med det jag fick med mig hem,och de vart en hel del.Vi kom dit vid 07.45 och dom öppnade kl 08.00 och vi slapp kö in.Nisse började att gå in å jag var kvar hos Linus,så när Nisse var tillbaka med några påsar så var det min tur.Och det var bra att gå där inne,men vid elva så vart det svårare.Men vi var färdiga mellan elva och tolv så vi slapp att trängas.De var gott om husbilar också och många vanliga bussar var det med.Så var vi iväg och åt så vart det en sväng in till skokanonen innan vi startade hemfärden.Vi var hemma vid sextiden.Lilla Mindy gjorde sitt första besök på Ullared igår,och det gick bra å ha med sig den lilla.Dom hittade en hel del till den lilla så fick hon ett babygym och en härlig mjuk och go filt också.Lite kläder vart det till henne också.Tror alla var nöjda med dagen igår.Men det bra skönt att komma hem efter en dag på Ullared.Och det vart sängen tidigt igår.Kan ju säga att det känns en hel del i kroppen efter en dag på Ullared.

Idag ska jag köra lite heminredning var en hel del nytt igår.Så ska jag leverera lite newbody här på förmiddagen så jag kan betala in pengarna.En sväng till Vadstena blir det också.Ska in till Sandra och byta bil,för dom tog mersan hem igår.Dom fick inte in allt i sin lilla bil.Ska bli spännande och se hur hon har det hemma nu,hon köpte också en hel del till hemmet igår.Annars blir dagen rätt så lugn,ska tömma husbilen på vatten och plocka iordning i den.För nu får den åtminstonde stå två helger innan vi använder den igen.För  i helgen ska Nisse iväg till Motola och övningsköra med Linda.Och nästa helg så ska vi ha dop så då blir vi hemma med.Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och fräscha till mig lite grann.

Säger också välkommen till Leena som har börjat att blogga.

Ha en bra dag.

 

Kommentarer
Postat av: Leena

Tackar för välkomnadet till bloggen.

Ska bli kul att testa på det här, kanske den funkar när man är ute o reser.

Lite trött nu, leksaker överallt, vänta du, snart varse blir ni. Men guuu vad kul det är.Hinner vi få vår bil i nov/dec tänkte vi ta en tur till Ullared, om det går är säkert överfullt i dec.

Ha de.

Leena

2009-10-14 @ 19:34:40
Postat av: Åse

Det låter att du tänker dig på att blogga när ni är och reser,ser jag fram emot.Hoppas ni får er bil i nov/dec så ni kommer iväg till Ullared och får prova den nya bilen.Lägg ut en bild på den sen när ni får den.



Ha de du med.



Åse

2009-10-14 @ 22:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0