Din IP

Go morron!

Hallå på er!

Idag var det segt så här på morgonkvisten.Men efter en kopp kaffe så brukar det gå bättre.Idag så åker båda tjejerna med den sena bussen,lite skönt för dom och ha lite sovmorgon.Själv ska jag in och klippa och slinga håret ljust nu på morgonen,ska vara där kl nio.Så ska lämna Linus hos Sandra och Mårten för dom är snälla och ställer upp som hundvakt.

Igår var vi inne och hämtade Alex efter hon hade tränat passade på att köpa hem mjölk då också.Glömde det när jag var i stan tidigare så i bland är det ju bra att det blir fler resor.Nu så hade Body New kommit så hon skulle få det på torsdag.Då är det bara att packa och lämna ut det så man får in alla pengar.Kan tänka mig att dom har en vecka på sig.Vilket busväder vi hade här igår,det regnade och blåste så jag trodde rutorna skulle komma in.När det blåser så blåser det rejält här på slätten.

Idag regnar det men blåsten har avtagit och det är skönt.Det är obehagligt med blåst.Ikväll så flyger Jennifer och Per hem från turkiet dom kommer till Motala nån gång inatt.Nu ska jag ta och hoppa i duschen och göra mig färdig för staden. 

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0