Din IP

Hallå!

Då var det lördagmorgon och solen skiner här fast det blåser.Igår var jag inne i Vadstena på dagen och handlade och då slog det mig att jag måste tycka om att gå i mataffärer.Jag började på Östenssons där jag fick med mig det mesta som jag skulle ha.Sen for jag till Mimma och där vart det lite också.Men dom hade inte allt jag ville ha så det vart en sväng till Östenssons igen.Visst låter det intressant.Men sen for jag och Linda hem så var det dags att börja med nåt att äta.Toast stod på menyn.Sandra och Mårten åkte in och hjälpte min mamma med teven,för igår så flyttade dom in i sin nyrenoverade lägenhet.Själv tog jag mig en lur efter maten gjorde även Nisse med.

Igår så åkte biljardbordet ut från källaren så dagen kommer att bestå av att göra i ordning där nere.Så ringde mamma igår framåt kvällen,dom fick inte igång telefon och undrade om vi kunde komma in och hjälpa dom.Så vi åkte in en sväng,säger bara det vad fint dom hade fått det.Men det gick inte så bra att få igång telefonen så hon får ringa till fastighetsbolaget om hjälp  på måndag.Vi vart kvar där en timme och några koppar kaffe hann vi med också.

Sandra ,Mårten och Linda å Mindy for in till Motala och  bowlade.Jennifer ringde och frågade om dom ville följa med henne och Per.Så avslutade dom bowlingen med kinamat hemma hos Jennifer och Per.Så dom var hemma här efter tio i går kväll.Och Alex sov över hos en kompis i stan.Så Nisse och jag hade en lugn hemmakväll.Jag tittade på Idol och Nisse pratade med Jonny i telefon även Lotta med tror jag.

Nu är Nisse iväg och övningskör med Linda så ska dom ta med sig Alex när dom kommer tillbaka.

Ha en bra dag..   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0