Din IP

Hallå

Idag har jag tagit mig en sovmorgon,behövde det.Var uppe länge inatt och såg till att tjejerna kom hem som dom skulle.Dom hade draget på platenskolan igår och det innebär en dragkamp över kanelen mellan samhäll och naturare.Så med andra ord ingen som ger sig förren  nån har åkt i plurret.Skulle inte vilja vara dom som förlorade nu när det är kallt både på land och i vattnet.Och om jag har fattat rätt så var det naturarna som vann,och det var på tiden för det brukar vara samhäll som går som segrare.Så vart det utgång på Hallen på kvällen så dom var hemma i Vadstena vid 01.30 inatt.Tack Sandra och Mårten för att ni hämtade dom inatt.

Annars hade Nisse och jag det rätt så skönt här hemma igår.Det var ju bara vi två hemma men kan ju säga att då är huset rätt så stort.Det är ju trevligare när det är lite aktivitet runt en annars är det att man är van vid det.Här har det regnat hela morgonen och det är mulet och tråkigt.Så är det bara fyra grader ute,Jennifer och Per har det säkert skönt i Turkiet.Hon skickade ett sms framåt kvällen igår och då skulle dom gå och duscha för dom hade solat.Man blir ju lite avis,vill också ha värme å inte bara massa regn.

Från ett regnigt Borghamn.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0