Din IP

Höströj.

Då har jag plockat lite och gjort mat.Det vart pyttipanna med ägg och rödbetor.Så nu är det bara och ta hand om disken i köket så ska jag ta och fräscha till mig.För ikväll ska jag försäka att ta mig in till Vadstena sporthall  och titta på B-laget.Fast Alex har åkt till Lindesberg och ska spela med A-laget men dom kommer nog hem så det blir lagom och titta på B-laget.

Här är det höströj i trädgården.Sandra och Mårten håller på klipper gräs och krattar.Dom har gjort jättefint.Linda är barnvakt till lilla Mindy,något som hon är duktig på.Hon ska ju även bli gudmor till den lilla.Nisse har gett sig på mercan igen hoppas han får bort bankandet nu.Sen är det ju inte så roligt att hålla på heller när det inte blir någon lösning på skiten...Vad säger man tröstlöst..

Ha en fortsatt bra söndag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0