Din IP

Hundbad.

Idag ska jag iväg till Motala och lämna Linus på bad,kloklippning och klippning av päls.Så blir han så fin sen,men kan ju inte säga att han blir glad.Han är så glad när vi går ur bilen och ända fram till dörren.Då kommer han på var han är och sätter i framtassarna och det blir tvärnit.Men jag vet att det går bra bara jag kommer iväg.Så är han så glad när jag kommer och hämtar honom.Så ska sätta fart här och plocka och tvätta,förstår inte vad tvätt det blir över helgen när tvättmaskinen står still.Så när jag kommer hem ska jag ta och städa,tycker det är så skönt att kunna göra allt på förmiddagen.Men idag hinner jag inte det så det får bli eftermiddags nöjet idag.

Pratade med Jennifer igår och det var bara bra.Dom hade solat och vart iväg på stan en stund så hade dom avnjutit en god middag på kvällen.Nu är det bara Linda jag ska ha iväg här på morgonen nu,Alex sov i stan.Vädret verkar skapligt inget regn sikte än.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0