Din IP

KVÄLL!

Nu har far i huset lagt sig och jag har tittat på Hollywoodfruar.Skulle kunna tänka mig att prova på att leva som dom gör.Men bara ett tag för jag tror det blir tråkigt i längden. Samtidigt kan man ju undra vad det är för nyhetsvärde å titta på dom.Men tyvärr om jag ser till mig själv så är det såna program som jag sitter och tittar på.Ibland så tror jag man gottar sig när människor gör bort sig och man får säga som hon är ju helt dum i huvudet.Annars skulle inte sånna här program bli en succe,för ska jag vara helt ärlig så skiter jag i Anna Anka.Tyckte om henne ett tag men hon är ju totalt inteligensbefriad.Nu lämnar vi fruarna till sitt öde.

Nisse och jag var inne och lämnade Alex till träningen sen åkte vi hem.För hon sover hos sin syster inatt så får hon lite sovmorgon imorgon.Pratade med Jennifer och dom hade solat och vart i staden och sedan ätit.Hon är väl brun som en pepparkaka när hon kommer hem.Nu ska jag slå en signal till Alex och höra hur träningen gått så ska jag på Linda om att det kanske är dags att gå och lägga sig så hon orkar upp imorgon.Sen ska jag slänga mig i soffan och se på tv en stund sen är det dags att sova.

Go natt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0