Din IP

Lördag

Då har man vaknat och ätit frukost.Och nattgäster har vi också haft inatt.Sandra och Mårten var här när vi kom från Linköping igår.Linköping ja!det vart inte Jönköping utan Linköping här svänger det så det ryker.Jonny och Lotta var där och handlade å det kunde vara trevligt att träffa dom så då  vart   det Linköping.Så vart det middag på Ikea jag åt kottletrad
med pommes och bearnisesås.Nu har jag säkert inte stavat rätt där ,men det bjuder jag på.Dom andra åt köttbullar och potatis och det såg inte dummt ut heller. Så vart det kaffe på maten med nån sött efterrätt,men gott var det..Sen satt vi och pratade en stund så for vi iväg till Jula,Lotta ville ha en ismaskin.Vi har en sån och vi använder den nästan jämnt.Annars brukar såna saker vara så onödiga ibland.Men dom hade slut på dom så det blev ingen.Själva köpte vi kvist med belysning och en ny sak att tvätta fönstren med.Och givetvis lite godis.Vad Nisse köpte vet jag inte,han köpte sånt som jag tycker är tråkigt men som män tycker är jätteroligt. 


Idag så vet jag inte riktigt vad det blir,kanske bara en slappardag.Nisse är ute och grejar med backkameran på lastbilen.Mårten kör höströj i trädgården.Sandra och Mindy går ute och fotar på alla som arbetar,Linda sitter och tittar på tv och Alex sover...Vad jag gör vet ni ju redan.Jennifer ringde från Turkiet imorse och dom hade det bra. Dom hade ätit frukost och skulle gå och sola.Och imorgon skulle dom ut och åka båt,låter härligt det där skulle gärna byta med dom.Bara ett problem!jag är flygrädd och Nisse också,så vi får nog nöja oss med Sverige.

Och 25 oktober så blir det dop i Rogslösa och middag och fika här hemma hos oss efter kyrkan...

Här är vädret inget vidare idag,det blåser och är molnigt och kallt..

Ha en bra dag nu........ 

Kommentarer
Postat av: Helge

Klart Nisse handlade en liten grej, typ teknisk som går på ström, han köpte ju inget i torsdags. Säg till Nisse att jag vill ha ljud på min sida oxå i lastbilen så slipper han bli döv.

2009-10-03 @ 21:12:32
URL: http://www.theghostsheriffs.se
Postat av: Åse

Ja han är mycket för det tekniska,Jag ska säga till honom.

2009-10-03 @ 22:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0