Din IP

Nisse och Jonny som har kul.Eller hur var det! hand i hand kanske....


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte Högbom

Verkar som om kamera linsen behöver rengöras, bilden ser dimmig ut eller...



Jonny

2009-10-07 @ 18:00:53
URL: http://anncharlottehogbom.blogg.se/
Postat av: Ann-Charlotte Högbom

Det var värre än Londondimman eller slaget vid Lützen....

Lotta

2009-10-07 @ 18:36:26
URL: http://anncharlottehogbom.blogg.se/
Postat av: Leena

Hej. Nu har jag hittat hit. Trevlig blogg du har. Kommer kika in, kanske lämnar en kommentar.

Vi har haft fin besök i dag, lilla gosingen varit här hela dagen. Rätt trötta nu, för det är mycket spring i hans ben o lilla pekfingret som ska pilla på allt. Men hur kul som helst.

Ha de

Leena

2009-10-07 @ 18:53:55
Postat av: Åse

Lotta! det var inte kameralinsen,Det var Jonny som andades på kameran.



Välkommen Leena! trevligt att du har hittat hit.Alltid roligt att få kommentarer så det hoppas jag att du gör.Det låter gosigt med den lilla och härligt att han har fått fart på dom små bena.Jag har varit och hälsat på min lilla goding idag.

2009-10-07 @ 19:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0