Din IP

Nu är det lugnt igen.

Här öser regnet ner,nu har det nog regnat i en veckas tid.Dopet gick bra igår och vi hade det trevligt efter.Igår förmiddag var det dukning och flytta bord så alla kunde sitta i samma rum.Vi var 18 st men det funkade bra.Jennifer och Per kom en stund innan och dom hade med sig min mormor.Så var det dags att packa ihop oss och åka till kyrkan.Jag var iväg till Annelie och lämnade Linus där.Han vart så glad när han fick komma dit och leka med hennes hundar.Sen ner till kyrkan var framme i sista minuten.Hälsade på alla  så var det dags för dopet och det flöt på bra.Första gången vi hade dop utan högmässa och det gick också.Mindy tyckte inte dom sista tio minuterna var så roliga.Hon var helt slut efter dopet och sov nog en timme när vi kom tillbaka.Efter vart det smörgåstårta,och bullar snoddaskaka så vart det några timmar med prat och paketöppning.Sista gästerna åkte strax efter sex och dom följde med Sandra och Mårten hem så dom fick se hur dom bodde.Där vart dom kvar en stund så hörde jag att det vart pizza också.Själva så plockade vi i ordning här hemma.

Nu har jag börjat att tvätta matchställ dom ska ha dom ikväll för det ska bli fotografering till hemsidan.Hade tänkt att ta en promenad nu på morgonen men avstår när det regnar .Jag vet att det inte finns något dåligt väder bara dåliga kläder.Men jag stannar inne iallafall,får se om det blir uppehåll framåt dagen.Ska in till stan en sväng på förmiddagen och då skulle Linda åka med in.Hon och Simone skulle gå och sola.Alex ska åka med hem för hon sov hos Johanna inatt.Fy vad mörkt det vart igår när vi hade ställt om klockan,jag hade faktiskt glömt att vi skulle göra det.Märkte det när man slog på datorn och teven.Nu ska jag ta och göra lite nytta här hemma.

Ha en bra dag.  
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte Högbom

Det är full rulle hos er...

2009-10-26 @ 14:34:58
Postat av: Åse

Ja här hemma får man ingen vila..

2009-10-26 @ 15:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0