Din IP

Ny dag!

Då har man vaknat och ska förväntas att vara pigg.Och det går väl att diskutera om man är.Lustigt ibland kvittar det hur mycket man sover är lika seg i allafall.Men det är väl så det ska vara nu när det är mörkt och kallt ute.Idag blir det de vanliga plocka tvätta serva dom som är iväg.Sen blir det en sväng in till stan och Sandra.Jennifer skulle dit så det blir en fika där och umgås lite.Så får man träffa den lilla gosingen också.Ska ha med mig Alex hem så slipper hon vänta till kl fyra innan bussen går.Kan vara skönt att komma hem skapligt ibland också.Nu är det dags att jag börjar å göra något innan jag fastnar på i stolen här.

Hoppas ni som sitter i lastbilen har det bra.Jag håller tummarna att resturangen inte bjuder på kyckling.

Ha en bra dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0