Din IP

Nyklippt!

Då var jag färdig hos frisören och hemma igen.Var förbi Sandra en stund och lämnade lite saker å hälsade på charmtrollet.Dom ska skjutsa Linda till Motala åt mig för jag ska dit ikväll med Alex.Hon ska till tandläkaren så det är ett fasligt farande här hemma.Sandra skulle passa på att gå upp till min mormor och hälsa på å ta en fika.Hon blir ju så glad när dom kommer med den lilla.Själv ska jag ta tag i och göra lite mat!igen.Idag blir det grytbitar och sås,ris.Och ikväll så blir det att titta på bonde söker fru.Grannen Kalle lite längre upp från oss ska vara med.Ska bli spännande och se om han har gått vidare.Hoppas på det för det är ju alltid roligare å titta om det är någon man känner.

Go middag på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0