Din IP

Ont

Usch idag har det inte vart någon vidare dag.De jag gjort idag är lite mat annars har jag legat i soffan.Tog ett bubbelbad för att se om värken släppte av något men det gjorde den inte.Så rätt så skönt att Sandra och Mårten har varit här så man haft lite hjälp.Och dom har gjort fint i trädgården.Pratade en sväng med Jennifer förrut och dom hade det bra.Hon trodde att jag och Nisse skulle trivas där..Alex tyckte filmen var bra,bara att slutet var dåligt man fick inte veta om hon klara sig eller dog.Och filmen dom så heter(flickan som leker med elden).Nu ska jag titta lite på tv så blir det sängen sen.

Go Natt på er.... 

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte Högbom

Hoppas att du mår bättre idag.

Nu är kl 06.35 dags att sova.

Natti eller godmorgon till er.

2009-10-04 @ 06:32:30
Postat av: Åse

Känns lite bättre.Snarare godmiddag på oss,natti på dig Lotta.

2009-10-04 @ 10:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0