Din IP

Så meningslös dag

Har inte fått mycket gjort värk i hela kroppen.Jag vet att jag gnäller men måste bara få göra det då känns det lite bättre.Skjutsade in Linda till stan och handlade lite på vägen hem,måste ju passa på när man är i stan.Sen hem och göra mat,det vart hemmagjorda köttbullar och makaroner idag.Pratade en sväng med Nisse i telefon och då tyckte han att vi skulle åka till Jysk och köpa madrasser,och det har vi gjort nu,det vart en enda stor madrass så då behövde vi ju större lakan så det vart några såna också.Så nu hoppas jag att vi sover gott ikväll.

Sandra och Mårten är här och Mårten är dålig.Känner sig febrig och allmänt hängig.Så slipper jag åka in till vadstena med Alex på träning,för hon är också dålig,fryser hostar och snorar.Så det är rena sjukstugan här inget roligt alls.Men Sandra har världens städarlust så hon kör här hemma,Sandra och Jennifer är så duktiga på att hjälpa till.Skillnad på dom yngre tjejerna.Där får man vara glad om dom tar undan efter maten.

Nu ska jag ta och gå å bädda med den nya madrassen så hoppas jag få en skön sömn inatt.

Go kväll på er......  

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte Högbom

Oj, låter som en hel svinfarm hos er:-)



Hoppas att du inte åker på förkylning igen, så det är därför du har värk....

Du sover nog så gott i er nya madrass så du kanske inte vill kliva ur sängen i morgon.

Krya på er nu allihop...

Kram Lotta

Postat av: Jennifer Johansson

håller med om att dom små inte hjälper till allt för mycket =D haha pusss

2009-10-20 @ 22:41:54
Postat av: Leena

Krya på er o hoppas det lugnar ner sig med era flunsor, det skulle väl bli dop i helgen.



På tal om att hjälpa till, när dottern var i 15-årsålder så brast det för Kaj en gång vid matbordet. Vi bad om hjälp att duka av o med disken, "ungen" svara att vilket djäv.. slavgöra vi kräver av henne, då bara ramlar det ur munnen på Kaj - Äta, skita o rapa går bra, men att hjälpa mor din är visst för mycket. Tyst som en mus tassar hon runt i köket o dukar av, det tog kan jag säga.

Dottern revolterade rätt så ordentligt just i den ålder. Men vi red ut det tillsammans o nu är hon världens mysigaste 25-åring.

Sov gott.

Leena

2009-10-20 @ 22:44:27
URL: http://farmorleena.blogg.se/
Postat av: Åse

Jadu Lotta! hoppas verkligen inte jag blir som i Ödeshög för då ligger nog söndagen risigt till.



Du har så rätt Jennifer,tur att ni är duktiga och hjälper till.



Leena.Ja vi ska ha dop på söndag så känner att jag har inte tid för något svin nu.Ska nog be Nisse prova på dom yngsta här hemma,det Kaj sa till eran dotter.Se om det biter lika bra på mina som på eran.

2009-10-21 @ 06:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0