Din IP

Snart dags för sängen.

Kvällen avlöpte bra och trevligt hade vi och många fina kort från Turkiet fick vi se.Vi tvättade husbilen utvändigt i eftermiddags plus att jag tagit inne i den så nu är den så fin.Maten smakade bra och Jennifer och Per hade mycket att berätta.Dom verkar ha haft det hur bra som helst.Skulle själv kunna tänka mig en sån resa,men det lär dröja.Inte lätt när vi"både Nisse och jag"är flygrädda.Men som sagt det ser underbart ut.Vi har kommit på att vi ska ha en serveringsvagn där vi har matsalsbordet.Så blir det inte så mycket spring med allt som ska ut dit.Jennifer och Per åkte hem vid nio hon skulle jobba imorgon.Hon jobbar på Ö&B i Motola imorgon och hon började tidigt.Sandra och Mårten å lilla Mindy sover över här just nu så dom tittar på tv  ,och Alex var och sa go natt nu.Linda sover även far i huset har somnat.Jag har röjt av efter middagen och plockat iordning plus  att jag har packat kläder som ska med när vi åker imorgon.

Det blir tidig uppgång i morron.Vi ska vara i Motala och besikta bilen kl 08.15 så vi behöver komma hemifrån kl 07.30.Sen far vi vidare till Oxelösund ska bara stanna på Media Market i Norrköping.Så i bloggen kommer det inte hända så mycket i helgen skriver när jag kommer hem.Och då har jag lite att berätta om så slipper ni höra mitt gnat om vardagsbestyr och skjuts av tjejerna.

Ha en bra helg för det ska jag ha. 
 

Kommentarer
Postat av: Leena

Hej.



Då är ni inte ensamma om att vara flygrädda, här finns två till. Just därför har vi husbilen, ut i världen, ja i alla fall Europa, kommer man utan att flyga. O tänk så mycket man ser o upplever som man inte gör i ett flygplan högt uppe i det blå.



Låter skönt att vara ute o åka innan det är dags att ställa in bilen, vi är husbilslösa för tillfället, men hinner vi få vår bil i år kanske vi hinner med en kortresa innan det blir snö.



Planerar familjemiddag i morgon så det är lite att stå i idag, gubben fyllt lite jämnt i veckan. O med många matglada herrar i familjen är det "storkok" som gäller, phu. Mammas mat, ja det är ju något för sönerna, kul att det gillar min matlagning då det inte tillhör det jag gillar att göra - laga mat.



Höres

Leena

2009-10-10 @ 10:27:42
Postat av: Åse

Håller med dig där Leena,man upptäcker mer om man åker husbil istället för flyg.Och grattis till den nya bilen.Nisse sa att ni hade köpt ny bil.Och gratta Kaj ifrån oss och ha en trevlig middag.Även om det medför arbete så är det värt det efteråt när alla är nöjda.

2009-10-12 @ 08:21:04
Postat av: Leena

Hej.

Kaj tackar för hälsningen.

vi hade det jättemysigt, lilla gosingen, Alvar höll i gång hela tiden, var riktigt i sitt esse, men det är klart vara mittpunkt bland 7 vuxna vem skulle inte bli det.

Nu ska jag läsa dina senaste bloggar.

Leena

2009-10-12 @ 21:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0