Din IP

Solen skiner.

Vilket härligt väder det är ute idag,skönt att slippa regnet.Nu får man hoppas att det kan vara så här hela veckan.Idag har energin kommit tillbaka och tur är det.Så har äntligen tvätten torkat som har hängt ute i några dagar.Har även varit inne i stan,vart en sväng till banken och så Östenssons och handla  lite.När jag kom hem så kom Fredrik samtidigt för att hämta Linnea och Alex.Linnea har sovit här inatt och nu var dom trötta på landet.Nej riktigt så illa var det inte men det var dags att åka in och träffa lite fler tjejer.Och inatt ska Alex sova hos Sofie F så skulle dom träffa några killar också.Linda ska övningsköra i eftermiddag så då blir det en tur till ,taxin får inte vila så länge.

Nu ska jag ta Linus på en liten promenad när det är så här fint väder så är det bäst att passa på att vara ute.Så är det dags att börja med maten sen,det blir fiskgratäng och potatis.Imorgon kväll så blir det bio.Ni kan ju få gissa vad det är jag ska se?.Men ser verkligen fram emot det.Det är jag och tjejerna som ska ha en tjejkväll och det var jätte länge sen jag var på bio ,så det ska bli kul.Roligt att få göra något tillsammans med  tösera.

Ha en bra dag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0