Din IP

Standard middag.

Då är jag snart färdig med plockandet,bara lite kvar så ska jag hänga och ta in tvätt.Så ska jag göra lite köttfärssås,för det är vad det blir till middag.Vi brukar som oftast äta det på torsdagar för då äter far i huset ute.Han är inte så glad i den maträtten,tycker inte det är mat för en karl.De ska vara potatis och kött då är han nöjd och spinner som en katt.

Ikväll så blir det handboll,Alex spelar med A-laget kl 19.30 här hemma.Dom möter Järnvägen som kommer från Hallsberg så hoppas på en vinst ikväll.Ska även titta lite på flickor 93-94 som möter Motala innan.Så skulle Sandra komma och titta också.Linda ska sova hos sin syster Sandra inatt,dom ska mysa lite.

Skickar en speciel hälsning till min man och Helge,som jag vet sitter och läser i lastbilen.Nu har ni inte så långt hem.

God middag på er.. 

Kommentarer
Postat av: Helge

Vi hälsar tillbaka från lastbilen, passerar Skänninge nu

2009-10-08 @ 13:43:10
Postat av: Åse

Tack! ni är för roliga...

2009-10-08 @ 13:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0