Din IP

SVART ELLER VITT ELLER LEKSTUGAN PÅ HBK av Greven

Vid styrelsemötet 2009-10-17 beslutades att användarnamnet greven, beroende på brott mot forumregler och stadgar, skall vara modererat fram till nästa styrelsemöte då nytt beslut tas.

 Med vänlig hälsning

Leif

Sekreterare i

Husbilsklubben.se

Ja det brevet plingade till i datorn ikväll en snaskig följetång som borde få ett slut snart ........
Vad var vårat brott denna gång ....Jo vi protesterade mot att styrelsen inte försöker komma till en uppgörelse med dessa 11 uteslutna ....Då belönades vi med 3 månaders avstängning plus att dom tog bort möjligheten att se bilder på bloggen varför då kan man undra ???

Jo Åse gillade att blogga precis som här så då straffade man henne lite extra hårt varför kan nog ingen svara på bara idioterna på hbk som en extra krydda tog man bort vårt lösenord så vi inte kom in på sidan varför kan man fråga sig igen vi är ju inte utkastade ???Lösenord försvinner inte av sig själv så någon ville väl straffa oss lite till , så då tog man bort det med ...........I denna styrelse sitter det en liten krets människor och styr och som vid årsmöten skapar ett skenårsmöte och bara byter plats på några få medlemmar  .

 Dom har aldrig tänkt lämna ifrån sig makten.kanske är dom maktgalna dom flesta är 60 + och börjar bli stofiler deras sista chans att göra något dom tycker var bra .......tyvärr blev det inget bra av deras verk för dom urholkar det sakta med sådana metoder som jag här ovan beskrev. Allt sker på barn nivå är du dum mot mig så osv .............


En i styrelsen som jag känner är känd som en bra kille ....Det får tiden utvisa vi har skickat några brev inga svar ......kanske kom dom inte fram vad vet jag eller också fastnade svaret någonstans jag vet inte ..........

men som någon skrev här om framtiden
Kanske är framtiden som en babianröv färggrann men full av skit
kanske det kanske det kanske det ..........

Enda skillnaden här är att det finns ingen moderator här som talar om vad jag inte får skriva........
Det jag inte förstår är varför jag inte kan säga samma saker på nätet som jag gör på årsmötet för där blir jag ju inte avstängd ´kanske är det bara fega krakar som sitter och modererar och gömmer sig bakom en skärm ...................






Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte Högbom

De kanske inte herrar i sitt eget hus, eller så är de damer som låter sig sig styras av sin äkta hälft, vad vet jag.

Men någonstans tar de ikapp det behovet av att få styra och ställa och regera...

//Lotta

2009-10-21 @ 21:44:10
Postat av: Marie

Vi är tydligen modererade trots att avstängningen släppt... Pga brott mot forumreglerena???? Hur 17 kan man bli modererad när man inte skrivit nått sedan Maj??



Marie



P.s. Har ni msn/facebook där man kan lägga till er??

Kram... D.s.

2009-10-22 @ 22:18:01
Postat av: Åse

Hej Marie!



Trevligt att du har hittat hit,tyvärr så har jag varken msn eller facebook.Men ska se om vi inte kan ordna en msn,hade en för några års sen men tyckte jag använde den så dåligt.Så vi tog bort den,men jag återkommer om det.



Hoppas allt är bra med er?har det blivit någon annan husbil?...

2009-10-23 @ 06:30:00
Postat av: Jonny

Ja vad ska man skriva...vad består brotten/brottet av. Ingen ny tidpunkt för avstängningen? Den där Leif kan inte ha det lätt hemma, en sån där filttoffel troligen som hävdar sig på andras bekostnad, manligt.



Hoppas han vågar lägga ett bud på fd. frugan, då kommer han att få lära sig både ett och annat, kraken.



2009-10-23 @ 14:29:41
Postat av: Marie

Hej igen...



Nej, det har inte blivit någon ny husbil än... Pratar lite om att ev köpa en från tyskland, men vi har ju vintern på oss att bestämma oss, hitta en och köpa den...



Vi har frågat när modereringen släpper men inte fått nått svar... Fast det hade vi ju inte väntat oss heller... Det är ju standard när man har med HBK att göra...



Här verkar vi inte komma ut mer i år med bilen, kanske i så fall i november men det är tveksamt..



Ha det så gott...



Kramar...

2009-10-23 @ 16:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0